Omega 3

kapsul minyak ikan omega 3

Omega-3 masne kiseline predstavljaju zdrave masti koje donose mnogo zdravih prednosti uključujući brži oporavak nakon treninga. Često ih nazivaju osnovnim masnim kiselinama jer ih unosite ishranom ili suplementima. Omega-3 masne kiseline ne mogu biti proizvedene u tijelu.Omega-3 suplementi predstavljaju jednu od najvažnijih stvari koje trebate dodati Vašim rezervama vitamina i suplemenata. Na primjer, riblje ulje je jedno od najlakših načina da unesete dovoljnu količinu ovih veoma bitnih masnih kiselina.

Šta su Omega-3 masne kiseline?

Postoje tri vrste omega-3 masnih kiselina: eikosapentaenoična kiselina (EPA), dokosahexaenoična kiselina (DHA) I alfa-linolenična kiselina (ALA)

EPA i DHA se nalaze u ribi, te se također nazivaju I polinezasićene masne kiseline ili masne kiseline dugog lanca.

ALA se nalazi u sjemenkama poput chia sjemenki i u orasima. Tijelo mora pretvoriti ALA u EPA I DHA da bi moglo koristiti ALA masne kiseline, što ih čini manje efektivnim jer je potrebno mnogo ALA masnih kiseline koje, nakon pretvaranja, daju mnogo manje EPA I DHA masnih kiselina. Tijelu je mnogo lakše koristiti EPA I DHA masne kiseline, i to je ono što čini riblje ulje toliko važnim.

Koja je razlika između Omega-3 i Omega-6 masnih kiselina?

Omega-3 se često spominje u kontekstu Omega-6 masnih kiselina. Omega-3 i Omega-6 su dva različita tipa polinezasićenih masnih kiselina koje predstavljaju zdrave masnoće. Vašem tijelu su potrebne i Omega-3 i Omega-6 masne kiseline da bi tijelo ostalo zdravo. Omega-6 masne kiseline se vrlo lahko mogu unijeti kroz ishranu (orašasti plodovi, jaja, piletina, biljna ulja), što nije slučaj sa Omega-3 masnim kiselinama. Najbolji izvoz Omega-3 masnih kiselina je svakako riba, ali poznato je da mnogi ne konzumiraju morske plodove tako često.

Koji su zdravstveni benefiti Omega-3 masnih kiselina?

Ove zdrave masne kiseline su jedne od najpopularnijih suplemenata. Posjeduju nekoliko zdravstvenih benefita, naročito ako trenirate.

Oporavak je svakako jedna od najvažnijih faktora Vašeg vježbanja. Omega-3 masti mogu umanjiti bolest mišića sa odgođenim početkom kao i upalu od vježbanja. Ovi efekti Va, pružaju brži oporavak za ponovni trening.

Gubitak kilaže: Iako ne postoje direktni dokazi da Omega-3 utječe na gubitak kilograma, suplementi poput ribljeg ulja Vam pružaju osjećaj sitosti duže vrijeme. To Vam može biti od pomoći ukoliko ste na dijetalnom program ishrane.

Kako konzumirati riblje ulje?

Riblje ulje možete kupiti kao tekućinu ili u kapsulama koje uzimate kao vitamine. Važno je dobiti omega-3 suplemente visoke kvalitete. Savjetujemo da potražite one bez žive. Uzimanje Omega-3 kapsula uz obrok je prporučljivo budući da Vam pruza duži osjećaj sitosti. Također se preporučuje uzimanje uz obrok zbog mogućih probavnih problema koji se mogu pojaviti ukoliko uzimate same capsule bez obroka.

no replies

Leave your comment