4 namirnica za stimulaciju Vaše energije

hrana_misici_10__3

  1. Zobene pahuljice

Zobene pahuljice su gradivna hrana iz veoma dobrih razloga. Možete ih kupiti u bilo kojem većem tržnom centru. Zobene pahuljice se mogu kombinirati sa gotovo svim jelima, lagane su za ponijeti te, kao takve, predstavljaju dobar izvor proteina i zdravih masnoća. Na primjer, možete kombinirati zobene pahuljice sa jajima ili bjelancima, što je klasičan obrok bodibildera. Ukoliko za cilj imate povećanje mase, koristite cijela jaja za kombiniranje. Zbog čega? Zato što žumanjci imaju dovoljno zdravih masnoća i više kalorija, a to je sve što je potrebno za pridonošenje mišićnoj masi. Naša preporuka je da se napravi kombinacija zobene pahuljice sa kazeinom.

Ukoliko želite dodati još neku namirnicu koja će pridonijeti izdradnji mišića, neka to bude namaz od orašastih plodova. Poput žumanjaka, namaz od orašastih plodova je odličan izvor zdravih masnoća, koji pridonosi proizvodnji hormona neophodnih za izgradnju mišića. Puter od badema, kikiriki puter ili jednostavno indijski oraščići i lješnici su odličan izvor svega što Vam je potrebno.

  1. Rižini kolačići

Ljudi smatraju rižine kolačiće kao odličan proizvod za gubitak tjelesne težine, ali rižini kolačići su odlično oružje bodibildera koje im pomaže pri dobijanju na masi. Jednostavni su, čisti i odličan izvor kalorija u kombinaciji sa ostalom hranom. Jedna od izvrsnih kombinacija sa rižinim kolačićima je svakako namaz od orašastih plodova te jednostavni voćni džemovi. U svakom slučaju nemojte pretjerivati sa voćnim džemovima budući da mnoštvo njih sadrži brojne aditive. Birajte džemove u kojima je većinski procenat voća. Možete pomisliti da se namazi poput bademovog ili kikiriki putera ne uklapaju u Vaš budžet, ali imajte u vidu da su oni dugotrajni, a i često ih možete kupiti po akcijskoj cijeni u supermarketima.

Ukoliko pravilno iskombinirate ove namirnice, unijet ćete dovoljno zdravih masnoća, te zdravih šećera koji će svakako pridonijeti Vašim treninzima i postavit će ukljikohidrate na ona mjesta na kojima su Vam potrebni.

  1. Konzervirana riba

Ne možete pogriješiti sa konzerviranim lososom, budući da je odličan izvor zdravih masnoća. Bijela albacore tunjevina ili komad light tunjevine, koji su napravljeni od manje tune zvane „skipjack“ su također dobre opcije. Unos navedenih riba znači unos manje merkura budući da se u manjim ribama nalazi i manje merkura. Uz tunjevinu možete kombinirati krompir ili rižu i  imate izvrstan obrok koji Vam može pomoći pri izgradnji mase. Također možete dodati zelenu salatu uz neki niskokalorični sos (ljuti sos, senf, soja sos). Još jedan od prijedloga bi bio: Skuhajte nudle od riže ili jaja te is popržite na malo kokosovog ulja. Nakon toga dodajte dva jajeta te pržite dok jaja ne budu gotova. Nakon što se ohladi pripremljeno, dodajte konzerviranu ribu. Koja je prednost udli od jaja? Vrlo su ukusne, a to je bitno! Zapamtite, ukoliko želite povećati masu, morate unositi mnogo hrane. Uz pomoć ukusnih namirnica brže ćete postići željeni rezultat.

  1. Suho voće i orašasti plodovi

Tehnički gledano, ovo su dvije vrste hrane, ali u kombinaciji daju izvrstan obrok. Zapamtite: redovni obroci nisu sve što vam treba da izgradite masu. Potrebne su Vam i užine!  Orašasto voće poput badema, oraha ili indijskih oraščića će Vam pružiti potrebne ekstra kalorije, ali izbjegavajte zaslađene verzije. Sirovi prašasti plodovi su najbolji i najdjelotvorniji udući da znate tačno šta unosite u organizam. Kupujte orašasto voće u većim količinama, nosite ga uvijek sa sobom, trenirajte intenzivno i imate ćete sve što Vam je potrebno za masu!

self

no replies

Leave your comment