4 suplementa za energiju koji će vam pomoći da odradite intenzivan trening

Kada dajete sve od sebe da odradite naporan trening, nivo energije i izdržljivost su izuzetno važni. Nizak nivo energije znači da nećete biti u mogućnosti da odradite trening intenzitetom kojim želite. Nećete biti u mogućnosti da iskoristite puni kapacitet svojih mišića. Ukoliko se koriste kako treba, pojedini suplementi vas mogu opskrbiti potrebnom energijom kako biste odradili trening visokog intenziteta u onim trenucima kada opadnu vaša snaga i nivo energija. 

U ovom članku ćemo preporučiti četiri suplementa koja vam mogu pomoći da izbjegnete problem sa nedostatkom energije:

  1. BETA-ALANIN

Beta-alanin pomaže u proizvodnji spoja u vašem tijelu koji se naziva carnosine, a koji kontroliše nakupljanje mliječne kiseline u mišićima koja nastaje tokom intenzivnog ili dužeg treninga. Mliječna kiselina je ključni faktor koji uzrokuje umor u mišićima, a upotreba beta-alanina može odložiti taj proces. Ovo će vam omogućiti da izdržite intenzivan trening, izgradite više mišića i povećate snagu.

Preporučena doza: 

Uzimajte 4-6 grama dnevno podijeljeno u dvije doze, od kojih će jedna doza biti 30 minuta prije treninga.

  1.  L-KARNITIN

L-Karnitin je po svojoj strukturi aminokiselina koja je odlična u sprečavanju umora tokom intenzivnog vježbanja. Karnitin je poznat po tome da pospješuje brzinu kojom se kisik prenosi do mišića i sprečava nakupljanje mliječne kiseline. Karnitin pomaže tako što pretvara masne kiseline u gorivo i povećava nivo energije. Osim toga, suplementacija Karnitinom vam može dati i kognitivni poticaj, podižući nivo energije u mozgu i omogućavajući vam da bolje razmišljate.

Preporučena doza: 

Uzimajte 1-4 grama dnevno podijeljeno u dvije doze sa jednom dozom 30 minuta prije treninga.

  1. KREATIN

Kreatin je dodatak prehrani koji se primarno koristi zbog sposobnosti povećanja mišićne mase, a pokazao se i jako efikasnim u smanjivanju umora i povećanju energije. Funkcioniše tako što potpomaže proizvodnju kreatin fosfata u tijelu koji puni ATP (molekula koja pohranjuje i daje energiju tijelu). Boljim korištenjem kreatin fosfata, tjelesne ćelije mogu bolje očuvati glukozu za kasniju upotrebu i odgoditi korištenje energije za trenutke kada vam ona bude najpotrebnija.

Preporučena doza: 

5-10 grama 30 minuta prije i odmah nakon treninga.

 

  1. AZOTNI OKSID (NO)

Azotni oksid (NO) uzrokuje širenje krvnih žila čime se povećava protok krvi do mišića kako bi se osigurala proporcionalna opskrba kisikom i metaboličkim gorivom. Azotni oksid može povećati brzinu oporavka, nivo energije, smanjiti umor tokom intenzivnog treninga, povećati izdržljivost i ubrzati korištenje glukoze. Zbog svega navedenog azotni oksid povećava nivo energije i smanjuje faktore koji uzrokuju mišićni zamor.

Preporučena doza: 

Uzimajte 3-6 grama vašeg suplementa za povećanje azotnog oksida odmah ujutro kada se probudite i 
ponovo 30 minuta prije treninga.

no replies

Leave your comment